Címke: bevásárlás
Hirdetés
Németh Boglárka 2022.11.10.

Családbarát hely lett az Árkád

Családbarát hellyé nyilvánították a győri Árkádot. A Három Királyfi, Három Királylány Mozgalom évek óta azért dolgozik, hogy mindenkinek országszerte annyi gyereke születhessen, amennyit szeretne. A mozgalom fő célja, többek között, hogy a gyereknevelés megkönnyítéséhez a családbarát helyek száma is növekedjen. Az alapítvány több szempontot alapul véve döntött úgy, hogy az országban a bevásárlóközpontok közül másodikként a győri center is elnyerje a címet, amelyet csütörtökön adtak át a vezetőségnek.

Győr+ 2022.05.03.

Az Aldi parkolója is fizetős lesz a Plázánál

Olvasónk jutattatott el hozzánk egy szórólapot, amelyet az autójára helyeztek ki kedden a Szauter Ferenc utcai Aldi parkolójában. Eszerint az időkorlát nélküli ingyenes parkolás ott is megszűnik.

MTI 2022.04.05.

Lesz ünnepi roham a boltokban?

Tíz százalék feletti forgalomnövekedést vár húsvétkor az áruházláncok többsége a Világgazdaság kedden megjelent összeállítása szerint.

Zombai-Kovács Ákos 2022.03.21.

ETO Park: új bérlők, új munkahelyek

Az új tulajdonosnak köszönhetően hamarosan új bérlők népesíthetik be az ETO Parkot, erről sajtótájékoztatón számolt be Simon Róbert Balázs országgyűlési képviselő, Hajtó Péter önkormányzati képviselő, valamint a WHB Csoport illetékese, Simon Csaba. Az első fecske egy modern élelmiszer áruház lesz az Élmény- és Szabadidőközpontban, amely a tervek szerint augusztus végén nyílik majd meg. Az áruházlánc már az ötödik győri boltját nyitja meg és csak az ETO Parkban közel 30 új munkahelyet teremt.

Győr+ 2021.12.16.

A nagy üzletláncok december 24-én délben bezárnak

A legnagyobb üzletláncok - Aldi, Auchan, Lidl, Penny Market, Spar, Tesco - üzletei néhány kivételtől eltekintve december 24-én 12 órakor zárnak be - közölte az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) csütörtökön.

MTI 2021.11.28.

Idén hamarabb kezdték a vevők a karácsonyi bevásárlást

Az idén az emberek a korábbinál hamarabb elkezdték intézni karácsonyi bevásárlásaikat, az Oracle Retail fogyasztói kutatása szerint a vevők 14 százaléka többet is hajlandó fizetni a gyorsabb vagy garantált szállításért,

Hirdetés