Címke: digitális
Hirdetés
MTI 2021.10.29.

A 75 év fölöttiek 6 százaléka internetezik

A fiatalok több mint 90 százaléka internetezik, 75 év fölött azonban 6 százalékra csökken ez az arány - derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsának e heti ülésén elfogadott új tanulmányból.

Hajba Ferenc 2021.06.03.

A fiatal nőtlenek, hajadonok interneteznek a legtöbbet

Magyarországon 2020-ban a 16–74 évesek 79 százaléka böngészett naponta az interneten. A napi szintű online jelenlét leginkább a 16–24 évesekre, a legkevésbé pedig a 65–74 évesekre jellemző, az elmúlt tíz évben mindegyik korcsoportban jelentős növekedés figyelhető meg e téren – állapítja meg a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) vizsgálata.

Ihász Nóra 2021.05.31.

Mégsem káros a bőrre a mesterséges kék fény?

Az elmúlt egy-másfél évben sokkal több időt töltöttünk képernyő előtt, mint korábban. Mindannyian tudjuk, hogy jobban oda kell figyelni a szemünk egészségére és a tartásunkra, ám azt is egyre gyakrabban hallani, hogy a bőrünket is roncsolhatja a mesterséges kék fény. Egy nemzetközi bőrápolási cég ezt most megcáfolta.

Győr+ 2021.05.14.

Már telefonon is elérhető a védettségi igazolványunk

A védettségi igazolvány még augusztusig biztosan az életünk része lesz, ezt Orbán Viktor is megerősítette pénteki rádiós interjújában. Enélkül nem járhatunk konditerembe, moziba, vagy étteremben sem. A plasztikkártyát kiegészíthetjük (vagy kiválthatjuk, ez még egyelőre nem tisztázott) okostelefonos alkalmazással is.

Győr+ 2021.05.07.

Big Data kutatócsoport a győri egyetemen

Nagyvállalatok gyártási folyamatainak optimalizálásában nyújt segítséget a győri Széchenyi István Egyetem Járműipari Kutatóközpontjában a Számítástechnikai és Automatizálási Kutatóintézettel (SZTAKI) való szoros együttműködésben megalakult Big Data Kutatócsoport. A mesterséges intelligencia eszközeit is alkalmazó módszerek használata áttételesen a fenntartható fejlődéshez is hozzájárul.

Győr+ 2021.03.23.

SMS-ben érkezhet a kártékony kód

A karantén-szabályok életbe lépése óta jelentősen megemelkedett az internetes vásárlások, valamint a csomagküldő szolgáltatók általi kézbesítések száma. A helyzet új lehetőséget teremtett a kiberbűnözőknek arra, hogy személyes adatokat szerezzenek meg, kompromittálják az elektronikus kommunikációt, és ezek felhasználásával további bűncselekményeket kövessenek el.

Hirdetés