Életbe lépett az új forgalmi rend a 83-as főúton
Eredetileg május 19-től lett volna érvényes a forgalmi változás, ezt az időjárás végül meghiúsította.
Eredetileg május 19-től lett volna érvényes a forgalmi változás, ezt az időjárás végül meghiúsította.
A hírt Kara Ákos országgyűlési képviselő osztotta meg Facebookon. Az időjárás hátráltatja a munkálatokat.
Gőzerővel készül a Győrt és Pápát összekötő új, kétszer kétsávos 83-as főút. A közel 100 milliárd forintos fejlesztésről rendszeresen beszámolunk, hiszen az egész régió közlekedését érinti. A több mint 36 kilométeren épül fizikai elválasztású főút a tervek szerint év végéig készül el. A fejlesztésnek köszönhetően gyorsabb és biztonságosabb lesz a közlekedés az érintett szakaszon. A közeljövőben több forgalomkorlátozás is életbe lép a 83-as főúton, erről Kara Ákos országgyűlési képviselő számolt be.
Finiséhez érkezett a Győr és Pápa között megvalósuló, kétszer kétsávos 83-as főút építése. A közel 100 milliárd forint, uniós forrásból készülő beruházás az év végére közelebb hozza egymáshoz a kisalföldi megyeszékhelyet és a Veszprém vármegyei kisvárost. Erről a beruházás kezdeményezője, Kara Ákos országgyűlési képviselő beszélt a Győr+ Médiának. A politikus kiemelte, nem csak gyorsabb, de jóval biztonságosabb is lesz autózni az érintett szakaszon, ráadásul az új 83-asnak komoly térségfejlesztési hatása is lesz.
Jó ütemben, az előzetes tervek szerint épül a Győr és Pápa közötti, új, kétszer kétsávos 83-as számú főút. Erről a fejlesztés egyik kezdeményezője, Kara Ákos országgyűlési képviselő, dr. Dézsi Csaba András Győr polgármestere, valamint a két érintett győri, önkormányzati képviselő számoltak be egy szerdai sajtóeseményen. A fejlesztésbejáráson elhangzott, a több mint 36 kilométeren készülő kétszer kétsávos, fizikai elválasztású főút közel 100 milliárd forint európai uniós forrásból épül és a tervek szerint az év végéig el is készül. A fejlesztésnek köszönhetően gyorsabb és jóval biztonságosabb lesz a közlekedés Győr és Pápa között.
Győr Megyei Jogú Város Önkormányzata a Terület- és Településfejlesztési Operatív Program keretében elnyert több mint 980 millió forintos európai uniós támogatásból és 236 052 625 millió forint önerőből valósította meg a projektet.
Aktuális, Győrt érintő kérdésekből ezúttal sem volt hiány a polgármesteri viziten, csütörtökön ugyanis ismét rádiónk stúdiójába látogatott dr. Dézsi Csaba András. Az úszásoktatással kapcsolatban folytatott tárgyalás mellett a városvezető beszélt a Pannon-Víz helyzetéről, de a műsorban többször kiemelte a közvetlen kommunikáció, a lakossággal történő párbeszéd fontosságát.
Csütörtökön adták át hivatalosan a 81-es számú főút Tatai úti megújult turbókörforgalmát. A stratégiai jelentőségű, nagy forgalmú közlekedési csomópont 930 millió forintos uniós támogatásból és a győri önkormányzat 200 millió forintos önerős hozzájárulásából készülhetett el.
A nagy beruházásokat nem csak meg kell szerezni a térség és a térségben élők számára, de folyamatosan ki is kell kérni az emberek véleményét a fejlesztésekről. Ezt mondta a Győr+ Médiának Kara Ákos, aki hétfő reggel a 83-as számú főút folyamatban lévő bővítésével és új nyomvonalra helyezésével kapcsolatban tartott lakossági fórumot. Az országgyűlési képviselő szerint olyan fejlesztéseket kell megvalósítani, amire a leginkább szüksége van a lakosságnak, és a több mint 90 milliárdból készülő új 83-as pontosan ilyen.
A tervezett ütemben épül a 2x2 sávos 83-as főút Győr-Pápa közötti 36 kilométeres szakasza. Kedden a Gyarmat és Csikvánd között található híd gerendáinak beemelését kezdték el a szakemberek.