Hirdetés
Híradó

A válság idején nyitott új pékséget a Pedró

Fotó: Győr+ TV
Zombai-Kovács Ákos
2020.05.06. 11:38

Kijárási korlátozás, otthoni munka, digitális oktatás. Az elmúlt hetekben ezek határozták meg a magyar emberek mindennapjait. A Pedró Pékség mégis új üzletet nyitott.

Hirdetés

 A járvány miatt bekövetkező változásokat a pékségek is megérzik, igaz, mindegyik másképp éli meg a mostani időszakot. Győr és a régió meghatározó pékségében nem estek kétségbe azért, mert a vendéglátás területén visszaesett a forgalmuk.

Erősítettek a továbbra is jól teljesítő kenyérpiacon, sőt, hogy minden alkalmazottjukat meg tudják tartani, Jóakarat Pékséget nyitottak, ahol minden eladott kiló kenyér árából 10 forintot karitatív célra fordítanak.   

Hirdetés
Kapcsolódó témák: #élelmiszeripar | #Győr+TV | #koronavírus |
likeold
a fb oldalunkat