Dübörög a Vásárcsarnok forgalma egész nyáron. A kereskedők állítása szerint szinte egymásra értek a különböző hazai zöldségek és gyümölcsök, amelyek ráadásul kiváló minőségűek és a mennyiségre sem lehet panasz. Két hét és vége a nyárnak, de az már most látszik, hogy az árusok többsége rekordot dönthet, olyan jól alakul a szezon. A csarnokban továbbra is a magyar dinnye a sláger, de tart még a grillszezon is, így az ehhez szükséges termékek is jól fogynak.
Minden pénteken nagy a pörgés Győr legnagyobb piacterén. De az egész nyári szezon is kiemelkedő forgalmat hozott a Vásárcsarnokban. Lassan véget ér a nyár, ideje egy kis számvetésnek, ahogy azt kérésünkre az egyik népszerű kereskedő meg is tette. ”Valamikor a nyár elején az eperrel indultunk, aztán jöttek szépen, sorban a többi gyümölcsök, nagyon ment az alma, a különböző barackok, a dinnye, ami még most is dübörög. De a piros bogyósok is népszerűek, illetve a szőlőből most már jó sok van a piacon, így lejjebb ment az ára, összességében a nyár végéhez közeledve azt tudom mondani, hogy akár rekordot is dönthet a forgalmunk a nyáron” – mondta Markó Vendel zöldség-gyümölcskereskedő.

Dübörög a nyár a csarnok kereskedőinek többségénél. Ezt mondta egy másik árus, aki szerint bár mindjárt vége az augusztusnak, jó néhány slágertermék még bőven kitart, szeptember elejéig is. ”Nem panaszkodhatunk, szinte egybeértek a gyümölcsök a nyáron, ráadásul a dinnye, a szilva és a szőlő még kitart szeptember elején is, aztán indul a befőzési szezon, arra is sokan készülnek már” – fogalmazott Kiss Józsefné Adrienn.

Néhány jellemző ár a csarnokból, most augusztus közepén járva: a dinnye kilója 400 forint körül van, őszibaracknak 1500 forint körül mozog a kilója, a szilva nagyjából 1000 forint körül mozog, míg zöldségfronton a paradicsom 1200-1300 forint, a paprika 1200-1300 forint, a kukorica csője pedig 400 forint körül van. A kereskedők azt mondják, ha marad a jó idő még egy ideig, akkor tényleg rekordokat dönthet a Csarnok forgalma. Ami szerencsére egyre népszerűbb nem csak idősek, de a fiatal, de tudatos vásárlók körében.