Zárva lesz a pénztár a Jókai utcai ügyfélszolgálaton
A Győr-Szol Zrt. értesíti tisztelt ügyfeleit, hogy a Jókai utcai ügyfélszolgálati irodában július 18-án, csütörtökön reggel 7 órától 14 óráig a pénztári szolgáltatás szünetel.
A Győr-Szol Zrt. értesíti tisztelt ügyfeleit, hogy a Jókai utcai ügyfélszolgálati irodában július 18-án, csütörtökön reggel 7 órától 14 óráig a pénztári szolgáltatás szünetel.
Az ügyféligények alapján módosítja a GYHG az ügyfélszolgálati irodáinak nyitva tartását.
Az új központi MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt. által biztosított módon a GYHG Győri Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft. telefonos ügyfélszolgálata 2024. július 4-től a megszokott hívásfogadási időszakokban, de a +36 1 776 7777-es telefonszámon érhető el.
A Győr-Szol Zrt. értesíti a Tisztelt Ügyfeleket, hogy az Orgona utcai ügyfélszolgálati iroda 2024. június 7-én, pénteken zárva tart.
Az ország legmodernebb ügyfélszolgálati irodáját nyitotta meg a Győri Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft. (GYHG) az ETO Parkban.
Ezúton tájékoztatjuk Olvasóinkat a Győr-Szol Zrt. ünnepi szolgáltatásairól és nyitvatartási rendjéről. Minden infó egy helyen!
A Pannon-Víz Zrt. lakossági és nem lakossági felhasználói személyes ügyfélszolgálatunk mellett választhatják a gyors és kényelmes ügyintézést online, valamint telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül.
Az MVM Next 2024 első félévében telefonon, online és személyesen is megkeresi ügyfeleit adategyeztetés céljából. A társaság arra kéri ügyfeleit, hogy segítsék az MVM munkatársait az adategyeztetéskor annak érdekében, hogy a jövőben még gördülékenyebb lehessen az ügyintézés.
A Pannon-Víz Zrt. lakossági és nem lakossági felhasználói választhatják a gyors és kényelmes ügyintézést online és telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül, vagy felkereshetik személyesen Központi Ügyfélszolgálatunkat Győrben, a Nagysándor József u. 31. szám alatt, az ETO Park Élményközpont I. emeletén, ahol kellemes és komfortos környezetben intézhetik ügyeiket.
Idén januárban ünnepli az újjászervezésének 10. évfordulóját a MÁV-START telefonos ügyfélszolgálata a MÁVDIREKT. A jubileumra egy rekordévvel készültek, 2023-ban több mint 750 ezer hívást bonyolítottak le, valamint elindult a mesterséges intelligencia által működtett robotasszisztens Elvira, aki 333 ezer alkalommal segítette az utasokat. 2024 májusától pedig már a MÁV-VOLÁN-csoport színeiben a Volánbusz ügyfélszolgálati feladatait is a MÁVDIREKT látja majd el.