Milyen ügyeket intézhet a Pannon-Víz Zrt. telefonos ügyfélszolgálatán keresztül?

Szerző és fotó: Pannon-Víz Zrt./Borsi Viktória
2024.04.13. 10:01

A Pannon-Víz Zrt. lakossági és nem lakossági felhasználói személyes ügyfélszolgálatunk mellett választhatják a gyors és kényelmes ügyintézést online, valamint telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül.

Telefonos ügyfélszolgálatunkon munkatársaink általános tájékoztató jellegű információkat adnak szolgáltatásainkról, a díjakról, a jogszabályokról, a felhasználói adatok módosításával, valamint a műszaki, fizetési és számlázási kérdésekkel kapcsolatban, továbbá információt nyújthatnak az adott felhasználási helyről, fogyasztási adatokról, folyószámla- és hátralékkezelés-állapotáról is.

A Pannon-Víz Zrt. számára fontos a felhasználók elégedettsége, így az alábbi ügyekben tudnak még telefonon segíteni munkatársaink:

  • Ügyfeleink a telefonos ügyintézés során kérhetnek számlamásolatot, igazolást, igényelhetik a számlázási ütemterv módosítását, valamint a részszámla és számla mennyiségének módosítását.
  • Ügyfélszolgálatunkat felkereshetik felhasználói bejelentések kezelése és felvétele céljából.
  • Munkatársaink segítséget nyújtanak a felhasználási helyek helyszíni ellenőrzésével kapcsolatos időpont-egyeztetésben, valamint vízminőséggel kapcsolatos bejelentések kezelésében, továbbá lehetőség nyílik a mérőóraállás lejelentésére is.
  • Telefonos szolgáltatásunk során munkatársaink ügyféltájékoztatást nyújthatnak kintlévőség kezelése, víz-, szennyvíz-, csapadékvíz-számlázással összefüggő igények, reklamációk, panaszok kezelésével, szolgáltatás korlátozásával, felfüggesztésével, jogi ügyek kezelésével, felhasználó-változás bejelentésével, valamint közszolgáltatási szerződés kötésével kapcsolatos ügyekben.

Telefonos ügyfélszolgálatunkat a 96/522-630-as telefonszámon érhetik el, hétfőn, szerdán és csütörtökön 7.30-tól 14 óráig, kedden 7.30-tól este 20 óráig, pénteken 7.30-tól 13.30-ig, ahol munkatársaink készséggel állnak rendelkezésükre a fenti ügyekben.

Ügyfeleink részére telefonos munkatársaink konkrét felhasználási hellyel vagy felhasználóval kapcsolatos részletes tájékoztatást csak a számlán szereplő 9 jegyű felhasználó-azonosítószám megadását követően tudnak adni, így a hívás megkezdése előtt érdemes ezt előkészíteni.

Kapcsolódó témák: #pannon-víz | #ügyfélszolgálat | #ügyintézés |