Milyen ügyeket intézhet a Pannon-Víz Zrt. személyes ügyfélszolgálatán?

Szöveg és fotó: Pannon-Víz Zrt./Borsi Viktória
2024.02.03. 16:35

A Pannon-Víz Zrt. lakossági és nem lakossági felhasználói választhatják a gyors és kényelmes ügyintézést online és telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül, vagy felkereshetik személyesen Központi Ügyfélszolgálatunkat Győrben, a Nagysándor József u. 31. szám alatt, az ETO Park Élményközpont I. emeletén, ahol kellemes és komfortos környezetben intézhetik ügyeiket.

Személyes ügyfélszolgálatunkon munkatársaink általános tájékoztató jellegű információkkal szolgálhatnak szolgáltatásainkról, díjakról, jogszabályokról, valamint műszaki és fizetési kérdésekkel kapcsolatban, továbbá információt nyújthatnak az adott felhasználási helyről, fogyasztási adatokról, folyószámla- és hátralékkezelés-állapotáról is.

A Pannon-Víz Zrt. Központi Ügyfélszolgálatán ügyfeleink személyesen rendezhetik a felhasználó személyében történő változásokat, adatmódosításokat, bejelentéseket, valamint az igazolások és egyéb dokumentumok kiadását és átvételét is. Helyben lehetőség nyílik a közszolgáltatási szerződésekkel kapcsolatos ügyintézésekre.

Irodánkban személyesen intézheti pénztári be- és kifizetéseit, és lehetőség van részletfizetési kérelem benyújtására, vagy a részszámla és egyedi elszámoló számla készítésére és módosítására. Lakossági ügyfeleink készpénzfizetési utalvány kiadása miatt is felkereshetik munkatársainkat.

Ügyfélszolgálati irodánkat felhasználóink megkereshetik vízmérőjük ügyeinek intézése céljából is. Személyesen lehetőség van a mérőóraállás lejelentésére, emellett a mérő fel- és leszerelésével, valamint fogyasztásával és értékesítésével kapcsolatos ügyek intézésére, továbbá víz- és csatornabekötések, mérőplombálási ügyek lefolytatására.

Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésükre műszaki jellegű reklamációk, a szolgáltatás korlátozásával, felfüggesztésével, valamint a kintlévőség kezelésével kapcsolatos ügyintézések vagy a szolgáltatás ideiglenes és végleges szüneteltetésének megrendelése esetén is.

A gyorsabb ügyintézés, a várakozás és a személyes ügyfélszolgálati iroda túlterheltségének elkerülése érdekében kérjük, lehetőség szerint továbbra is az online ügyintézést részesítsék előnyben!

Kapcsolódó témák: #Győr | #pannon-víz | #ügyfélszolgálat |