Miben segíthetünk?

Lakossági információs iroda működik a Szent István úton

Fotó: O. Jakócs Péter
Földvári Gabriella
2022.08.23. 14:01

Jöjjenek és panaszkodjanak! – mondta dr. Dézsi Csaba András polgármester kedden, amikor ellátogatott a Szent István út 27. szám alatti irodába, ahol a Lakossági Kapcsolattartó Osztály várja az ügyfeleket.

Az iroda könnyen megtalálható, ugyanis Almási Zétény grafikusművész egyedi munkája hívja fel a figyelmet a helyiségre. Lassan fél éve annak, hogy a győriek ügyes-bajos dolgaikkal felkereshetik a Szent István úti irodát. Ez idő alatt több mint 700 megkeresés érkezett az osztályhoz, ahol három hölgy látja el a feladatot.

Elsősorban a Győr-Szol-t, a Győri Útkezelő Szervezetet érintő problémák merülnek fel. Ilyen többek között, hogy hol kellene füvet nyírni, vagy levágni a faágakat, hol van kátyú, vagy éppen hol nem folyik el a csapadékvíz. Érkeznek megkeresések parkolással, áramszünettel kapcsolatban is, az utóbbi napokban pedig megszaporodtak azok a kérdések, hogy hogyan lehet a lakossági LED-csereprogramban részt venni. Az osztály kezeli és megválaszolja a beérkezett kérdéseket, észrevételeket, problémákat, és a javaslatokat is.

Ez az iroda része az általam meghirdetett nyitott városháza programnak. Az a célja, hogy megtudjuk az emberektől, hogy miben segíthetünk nekik. A beérkező panaszokat igyekszünk megoldani, amire tudunk pénzt fordítani, azt elintézzük, amire éppen nem jut, azt listázzuk, és ha lesz rá forrás, azt is megoldjuk. Van olyan is, amit nem tudunk megoldani, ezt tisztázni kell, meg kell mondani. Fontos, hogy ismerjük a problémákat, és amin tudunk, azon segítsünk!„ – fogalmazott dr. Dézsi Csaba András.

Nagyné dr. László Edit, a város jegyzője elmondta: „A lakosság ügyfélfogadási időben keresheti fel a Kapcsolattartó Osztályt, bármilyen kérdéssel lehet hozzánk fordulni. Amikor olyan észrevétel, panasz érkezik, amely nem az önkormányzathoz, vagy annak cégeihez tartozik, azokat továbbítjuk az illetékes szervezetekhez. Tehát nem a panaszost küldözgethetjük, hanem magát az ügyet küldjük oda, ahová tartozik.”

Az esetek nagy többségében a problémákat megoldják, érkezik a visszacsatolás is az osztály munkatársaihoz, mind az önkormányzati cégektől, mind a külső szervektől, sőt még az ügyfelek is gyakran visszatérnek, telefonálnak és megköszönik a közbenjárást.

Érdemes tudni, hogy nemcsak a belvárosban, de Szentivánon, Gyirmóton és Ménfőcsanakon is működik hasonló iroda a helyi ügyek intézésére.

Ügyfélfogadás a Szent István út 27. szám alatt:
Hétfő: 8.30–15 óráig
Szerda: 12.30–15 óráig
Csütörtökön: 8–17.30-ig.

A napközben hívható telefonszám: 96/500-180.
E-mail-cím: lakossag@gyor-ph.hu

Gyirmóti Lakossági Információs Iroda: Győr, Szent László u. 35-37., Telefonszám: 500-473

Győr-Ménfőcsanaki Lakossági Információs Iroda: Győr, Szertári u. 4., Telefonszám: 500-690

Győrszentiváni Lakossági Információs Iroda: Győr, Déryné u. 50., Telefonszám: 500-477

A szokásos hivatali ügyfélfogadás:
Hétfő 8.30- 15.00.
Szerda 12.30-15.00
Csütörtök: 8.00-17.30-ig.

TV-s szerkesztő: Kárpát Zsolt

Kapcsolódó témák: #híradó | #lakossági információs iroda |