Shakespeare látomásai megelevenedtek – és nemcsak a színpadon. A Győri Nemzeti Színház „Szentivánéji álom” című előadásának kreatív plakátkampánya nyerte el 2025-ben az egyik díjat az országos versenyen!
A Győri Nemzeti Színház örömmel számolt be honlapján arról, hogy a Magyar Teátrumi Társaság által meghirdetett „Színházat vegyenek! Marketing Díj 2025” elismerésen a „Legjobb előadáskampány” kategória díjazottjai között szerepel.
A díj célja, hogy elismerje a hazai és határon túli magyar nyelvű színházak kiemelkedő marketingteljesítményeit, innovatív kampányait és közönségfejlesztési megoldásait.
A Győri Nemzeti Színház a „Szentivánéji álom” című előadás plakátkampányával érdemelte ki a szakmai zsűri elismerését.
A koncepció központi eleme az álomszerű, fekvő testhelyzetben ábrázolt szereplők képe, amely Shakespeare művének „látomás” motívumát és a színház varázslatos illúzióját jeleníti meg.
A kampány kreatív csapata:
Fotó: O. Jakócs Péter
Grafika: Csíki Csaba
Látványtervező: Anastasia Bugaeva
Kreatív koordinátor: Huszár Dániel
A díjat az alábbi kategóriákban hirdették meg:
offline és online marketing megoldások
tartalomgyártás
évadkommunikációs kampány
előadáskampány
A szakmai zsűri tagjai: Malik Andrea, Rosznáky Emma, Csáky Attila, Mátrai Miklós és Sallai Gábor.
A Győri Nemzeti Színház köszönetet fejezte ki a Magyar Teátrumi Társaságnak az elismerésért, és gratulálnak minden díjazott színháznak!
Forrás: Győri Nemzeti Színház oldala