Címke: nyaralás
Hirdetés
P. Csapucha Adrienn 2023.08.19.

Így nyaraltak a győri művésznők

Lassan véget ér a nyár és vele kezdetét veszi a mozgalmas ősz. Győr kulturális intézményei is tágra nyitják kapuikat, hogy újabb darabokkal, koncertekkel kápráztassák el a közönséget. A munka már megkezdődött a színfalak mögött, de a győri művésznők szívesen gondolnak vissza hazai kirándulásaikra, külföldi útjaikra, hiszen éppen csak tegnap volt, hogy a homokos tengerparton vagy a Balatonon sétáltak.

Győr+ 2023.08.07.

Mit kell tenni külföldi baleset esetén?

A külföldi utazás során bármennyire is felkészült az autós, sajnos érheti váratlan közlekedési baleset – akárcsak itthon. Érdemes tudni mi a teendő ilyen esetben!

MTI/Győr+ 2023.08.05.

Teknősök harapták meg a fürdőzőket Horvátországban

Fürdőzőkre támadó teknősökről számolt be a horvát sajtó a napokban, amikor a dalmáciai Ciovo szigeténél előbb egy nőt harapott meg egy állat, néhány nappal később pedig egy férfi számolt be arról, hogy alig tudott elmenekülni egy agresszív hüllő elől. Információink szerint a teknős azóta egy magyar turistára is lecsapott.

Szerző: Ferenczy Balázs 2023.07.25.

Autós nyaralás kisokos

Előttünk az augusztus, a legtöbben még ilyenkor indulnak neki a nagy nyári nyaralásoknak. A Győr+ Reggeliben ezúttal az autóval utazóknak próbáltunk segíteni.

Szerző és fotó: Győr+ Rádió 2023.07.24.

Praktikus utazási tanácsok

Hogyan válasszunk úti célt, hogyan foglaljunk repülőjegyet és szállást? Kiderül a Győr+ Este legújabb adásából!

Győr+ 2023.07.23.

Nyári baleset-megelőzési tippek

Nyakig vagyunk a strandszezonban, ezért hoztunk néhány hasznos gondolatot azoknak, akik vízparti hűsölésre készülnek! A fürdőzés az örömteli pillanatok mellett komoly veszélyeket is hordozhat. Sajnálatos tény, hogy a vakáció ideje alatt megnő a vízi és vízparti balesetek száma, melyek némi odafigyeléssel megelőzhetőek.

Havassy Anna Katalin 2023.07.17.

Nyáron talán még fontosabb: figyeljünk az intim higiéniára!

Rengeteg kérdést kapunk a nyári intim higiénia témakörben, ezért dr. Börzsönyi Ágnes szülész-nőgyógyász szakorvossal felelevenítjük a legfontosabb tudnivalókat, illetve részletesen kitérünk arra, nyáron mire érdemes fokozottan figyelni.

Szerző és fotó: Havassy Anna Katalin 2023.07.04.

Balatonfüred idén is vállalható

A mostani tavasz és szezonkezdet sem múlhatott el anélkül, hogy ne legyen minden tele a Balaton ellen riogató cikkekkel, posztokkal. Továbbra is állítják: megfizethetetlen, ezért jobb, ha meg sem közelítjük. Mi szokásunknak megfelelően Balatonfüredet vettük célba.

Dr. Sík Sándor állatorvos 2023.07.01.

Utazás és nyaralás kedvenceinkkel

A vakáció tervezésekor gondolnunk kell kedvenc háziállatunk elhelyezésére is. Ha szokott helyén nem megoldható az ellátás, panzióban vagy ismerősöknél történő elhelyezés jöhet szóba. Ám napjainkban egyre többen utaznak együtt kedvenceikkel.

Havassy Anna Katalin 2023.06.25.

Nyáron is vigyázzunk fogaink egészségére

Előrelátóan sokan már a hosszabb nyaralás előtt felkeresik fogorvosukat, hogy az esetleges problémákat időben kezelni lehessen, s önfeledt legyen a vakáció. Nem árt azonban arra is figyelni, hogy a kánikula és a nyári hideg falatok okozhatnak kellemetlenséget a fogainknak.