Befejeződik az Audi TT gyártása Győrben
A sportautót nevezték már ikonnak, hungaricumnak, egyszer azonban minden jó és szép véget ér. Év végétől a TT történelemmé válik - írja az Autószektor.
A sportautót nevezték már ikonnak, hungaricumnak, egyszer azonban minden jó és szép véget ér. Év végétől a TT történelemmé válik - írja az Autószektor.
Nagy Márton gazdaságfejlesztési miniszter kedden az Audi Hungaria Zrt. győri központjában egyeztetett Alfons Dintner igazgatósági elnökkel, az igazgatóság tagjaival, valamint a vállalat vezetőivel, a többi között a járműiparban zajló transzformációs folyamatról és a globális gazdasági kihívásokról - közölte a Gazdaságfejlesztési Minisztérium (GFM) keddi közleményében.
Alfons Dintner, az Audi Hungaria igazgatóságának elnöke, Dr. Patrick Heinecke, az Audi Hungaria igazgatóságának pénzügy, IT, beszerzés és compliance területekért felelős igazgatósági tagja és Les Zoltán, az Audi Hungaria járműgyártásért felelős igazgatósági tagja fogadta Lázár János, építési és közlekedési minisztert június 16-án az Audi Hungariánál.
A versenytársaktól nem félnek, és nincs szándékuk más országból munkaerőt telepíteni Magyarországra – így foglalható össze az az interjú, melyet munkatársunk a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren készített Alfons Dintnerrel, az Audi Hungaria igazgatóságának elnökével.
A technológiai területeken meghatározó szerepet betöltő győri Széchenyi István Egyetem tevékenységével ismerkedtek a kínai Zhejiang Shuanghuan Driveline járműipari vállalat vezetői. A küldöttség tagjai rendkívül elismerően nyilatkoztak az intézmény infrastruktúrájáról.
Mozgalmas, sikeres, és „felvillanyozó” volt a tavalyi esztendő – hangzott el az Audi Hungaria éves sajtótájékoztatóján, ahol az idei év terveit is fölvázolták a társaság vezetői.
Saját leányvállalatot alapított az Audi Hungaria. Az Audi Hungaria Ahead Kft. alapító okiratát pénteken, egy nappal a vállalat alapításának 30. évfordulója előtt írták alá.
Az Audi Hungaria 2022-ben a globális kihívások és bizonytalanságok ellenére sikeres termelési évet zárt. A járműgyártásban az eddigi legtöbb, 171 134 gyártott autó gördült le a gyártósorról (beleértve a brazil SKD-gyártás számára készült gépkocsikat is) (2021: 171 015). A négykarikás vállalat az év során összesen 1 677 545 járműhajtást gyártott (2021: 1 620 767). Ezek közül 108 097 elektromos hajtás készült (2021: 96 976). Az Audi Hungaria továbbra is az ország egyik legnagyobb munkáltatója, az évet 11 957 munkatárssal zárta. A vállalat 2023-ban ünnepli fennállásának 30 éves jubileumát, és újabb mérföldkövek elérését tűzte ki célul.
Kína az autonóm vezetés területén is dinamikusan halad előre, amit olyan megatrendek mozgatnak, mint az e-mobilitás terjedése, a mesterséges intelligencia és az 5G fejlődése vagy a járműmegosztás előretörése – derült ki dr. Martin Schuster, a SAIC Volkswagen sanghaji vezetői asszisztens rendszerek kutatás-fejlesztési igazgatója, a győri Széchenyi István Egyetem Egyetemi Tudományos Tanácsának tagja előadásából.
A győri Széchenyi István Egyetem SZEnergy Team hallgatói csapata 4. helyezést ért el a Shell Eco-marathon autonóm programozási versenyén (Autonomous Programming Competition – APC). A fiataloknak többek között olyan híres egyetemet is sikerült maguk mögé utasítaniuk, mint a kaliforniai Berkeley. A csapat tagjait az intézmény Járműipari Kutatóközpontjában köszöntötték. A műszaki tudományterületeken élenjáró egyetem kiemelt feladatának tartja a gyakorlatorientált képzést és a tehetségek támogatását.