Rabkertben mentett otthonokat, A hónap dolgozója címmel ismerték el

Mireider Máté Fotó: O. Jakócs Péter
2024.02.01. 19:23

Hagyományteremtő céllal adták át első alkalommal a Győr-Szolban A hónap dolgozója kitüntetést. A vezetőség így szeretné elismerni az állományban lévők munkáját, valamint felhívni a figyelmet arra, hogy a szolgáltatócég munkatársai milyen sokat tesznek Győrért.

Kaufmann Károly három éve dolgozik a Győr-Szolnál, gépkezelőként. „Traktort kezelek, meg ami jön. A rabkerti munkák, hát, őszintén, kicsit egyedül hagyták őket. Tiszteletem a polgármester úrnak, a mi vezetőségünknek, hogy felkarolták az ottani lakók ügyét” – kezdi Károly, akit A hónap dolgozója címmel ismertek el, ő kapta elsőként a kitüntetést. „Öt centit lenyomtam az ásót, ott volt a talajvíz” – mondja Károly, érzékeltetve a helyzet súlyosságát. Mint elárulta: sokszor volt éjszakai munka is, nagyon sok volt a víz, és nagyon magasan állt. Volt olyan ház, amelynek a beton alapja alól folyt a víz, ott nagyon nehéz dolguk volt, hogy a ház ne süllyedjen meg. A több hetes megfeszített munka eredményét a Győr-Szol egy ajándékcsomaggal jutalmazta, de mint Károly elárulja: soha nem kapott még ilyen kitüntetést, de az ott élők is kedvesek voltak velük, mindig kaptak tőlük forró teát is.

Kaufmann Károly, a hónap dolgozója

Mint azt Ujvári József, a cég városüzemeltetési és kivitelezési igazgató-helyettese elmondta: szeretnék rendszeressé tenni ezt a jutalmazási formát, amit minden hónapban egy-egy, kiemelkedő munkát végző alkalmazottnak adnának át. „Szeretnénk hagyományt teremteni, úgy gondoljuk, így tudjuk még inkább motiválni a dolgozóinkat, és reméljük, mindkét fél számára értékes ez a kezdeményezés” – emelte ki Ujvári József.

Kaufmann Károly és Ujvári József

A rabkerti helyzet kapcsán elmondta: mostanra normalizálódott a helyzet egy elviselhető szintre. Szakemberek vizsgálják, hogy mit lehet tenni a hasonló, jövőbeni helyzetek megelőzésére, a Győr-Szol pedig amit tőlük tellett, megtette, hogy segítsenek. Állandó jelleggel, 12 órás műszakokban folyamatosan jelen voltak, hiszen szükség volt rájuk, a kritikus helyzetben pedig természetes volt a Győr-Szolnak, hogy segítse a lakosokat. „Ez az ottani emberek számára nagy nehézség volt” – emelte ki Ujvári József.

Kapcsolódó témák: #Győr-Szol Zrt. |