Nagy az érdeklődés a kedvezményes bérletek iránt

Földvári Gabriella Fotó: MekliZ Fotó
2024.04.01. 09:09

A februári közgyűlés dr. Dézsi Csaba András polgármester javaslatára a buszközlekedésben nyújtott kedvezményekről döntött. Április 1-jétől új, kedvezményes árú havi és negyedéves bérletekkel utazhatnak a győri lakosok a Volánbusz helyi autóbuszjáratain Győrben.

A havi bérlet 4.200 forintba, a negyedéves bérlet 8.250 forintba kerül, míg a tanulók és nyugdíjasok egy hónapra 1.650 forintért, egy negyedévre 3.250 forintért válthatnak bérletet.

Az új, kedvezményes árú havi és negyedéves bérletek az önkormányzat által kiállított igazolás bemutatásával, kizárólag a Volánbusz győri jegypénztáraiban vásárolhatók meg 2024. március 25-től. Automatából, applikáción keresztül vagy egyéb módon nincs lehetőség a vásárlásra. 

Március 18-tól személyesen lehet igényelni az igazolást a Polgármesteri Hivatal Lakossági Kapcsolattartó Osztályán (Szent István út 27.), a szentiváni (Déryné u. 50.), a ménfőcsanaki (Szertári u. 4.), és a gyirmóti (Szent László u. 35.) lakossági információs irodában.

„Nagyon jók a tapasztalataink, nagy az érdeklődés, szerda délig 2.400 igazolást adott ki a hivatal, de ennél több igénylés érkezett” – tudtuk meg Vargáné Némethy Márta osztályvezetőtől. Ebben benne van a személyesen az irodákban igényelt és az ügyfélkapun benyújtott igénylés is.

A személyes igénylés csak néhány percet vesz igénybe, a személyi igazolvány és lakcímkártya felmutatását követően már kézhez is kapják a kinyomtatott igazolást. Arra hívta fel a figyelmet az osztályvezető, ha elektronikus úton intézik az igénylést, ne felejtsék el a kérelemben megjeleníteni, hogy tanuló-, nyugdíjas- vagy általános bérletet szeretnének kedvezményesen vásárolni. Akit hiánypótlásra szólítanak fel, ugyanott, az ügyfélkapun keresztül nyújtsa be a kért adatokat.

Fontos még tudni, hogy 18 év alattiak személyesen nem intézhetik az ügyet, viszont meghatalmazással nagykorú személyek más nevében is eljárhatnak.

Az osztályvezető  azt mondja, az ügyfelek elégedettek az ügyintézéssel, de azt tudni kell, hogy az igazolás csak április 9-ig kérhető!

A Polgármesteri Hivatal Lakossági Kapcsolattartó Osztály Irodája (Szent István út 27.), valamint a szentiváni, a ménfőcsanaki és a gyirmóti lakossági információs iroda a hét minden munkanapján ügyfélfogadást tart az alábbiak szerint:

Hétfő, kedd, szerda 8–16 óráig (az ügyfélfogadás 12 és 13 óra között szünetel)Ú
Csütörtök 8–17.30-ig (az ügyfélfogadás 12 és 13 óra között szünetel)
Péntek 8–12 óráig
Március 29-én és április 1-jén az ünnep miatt az ügyfélfogadás szünetel.

Kapcsolódó témák: #bérlet | #kedvezmény | #önkormányzat | #volánbusz |