Hirdetés

Már két műszakban gyártja autóit az Audi

Fotó: Audi
Hajba Ferenc
2020.05.18. 12:07

Újabb jelentős lépés az Audinál: hétfőn elindult a második műszak a járműgyártásban, és sorozatban készülnek az elektromos hajtások is.

Hirdetés

Termelésünk újraindulása után mindössze néhány héttel egyes területeinken átállhattunk a kétműszakos gyártásra – jelentette be hétfőn délelőtt Alfons Dintner, az AUDI HUNGARIA Zrt. igazgatóságának elnöke.

Hozzátette: Terveink szerint fokozatosan futtatjuk fel termelésünket a háromműszakos munkarendre. Köszönöm munkatársaimnak, hogy rugalmasan és fegyelmezetten alkalmazkodtak az új munkakörülményekhez. A jövőt tekintve bizakodóak vagyunk, és felkészültünk, hogy rugalmasan reagáljunk a folyamatosan változó piaci helyzetre.

Hirdetés
Fotó: Audi

Fontos új hírnek számít az is, amit Alfons Dintner ugyancsak megerősített: Az Audi Hungariánál időközben egy műszakban újra elindult az elektromos hajtások sorozatgyártása is. A társaság emlékeztet rá: a koronavírus következtében az Audi Hungariánál március közepén állt le átmenetileg a termelés, hogy a munkahelyeket a megváltozott helyzetnek megfelelően átalakítsák, s biztosítsák ezáltal a munkatársak egészségének védelmét. Az Audi Hungaria csapatának hozzáállása példaértékű, a munkatársak fegyelmezetten betartják a bevezetett óvintézkedéseket. Megtudtuk, hogy a motorgyártás folyamatosan áll át a kétműszakos munkarendre, elsőként egy négyhengeres-, egy hathengeres-, és az öthengeres motorgyártó területeken.

Lőre Péter, az Audi Hungaria kormányzati kapcsolatokért is felelős kommunikációs igazgatója a Győr+ Médiának elmondta: a négyhengeres motorokat a Volkswagen konszern majdnem minden márkájába gyártják, az öthengereseket az Audikba szerelik be, a hathengeresek pedig a Volkswagen csoport prémium márkáiba kerülnek. Az elektromos hajtásokat kizárólag az Audi e-tron autóinak készítik.

Arra a kérdésünkre, hogy a két műszak elején milyen autókat szerelnek össze, Lőre Péter azt válaszolta: valamennyit, ami Győrben gyártanak, így a TT coupe-t és a roadstert, az A3-as cabriót, a Q3-ast és annak a sportback változatát is. A kommunikációs igazgatótól megtudtuk, hogy a világpiacok közül a kínai regenerálódott a leggyorsabban.

Kapcsolódó témák: #Audi | #ipar-gazdaság |
likeold
a fb oldalunkat