Győr+
2012.04.25. 06:58

Keresik az év prospektusát

Keresik az év prospektusát: a szakmai megmérettetés célja megtalálni a legjobb, legsikeresebb kiadványokat és elismerni készítőik összetett, gyakran művészi szintű szakmai teljesítményét.

A versenyre május 21-ig lehet nevezni a pályázó által vagy a pályázó megbízásából elkészített, ügyfeleknek szóló prospektus, katalógus vagy céges újság beküldésével.

A prospektus az egyik legelterjedtebb reklámeszköz, ugyanakkor azon ritka offline marketingeszközök egyike, amely nem esett áldozatul az internet térhódításának és mind a mai napig létjogosultsággal bír – fogalmaz a szervezők közleménye.

“Egy színvonalas kiadvány előállítása komoly felkészültséget igénylő, szövegírási, marketing, grafikai és értékesítési ismereteket is magában foglaló, rendkívül összetett, kreatív feladat. Ezt a kiemelkedő teljesítményt szeretnénk elismerni a díjjal” – fejtette ki Prech Tamás Zsolt, a díj alapítója.

A díj odaítéléséről döntő szakmai zsűriben helyet foglal többek között Tonk Emil, a Magyar Marketing Szövetség alapítója és ügyvezető alelnöke, Damjanovich Nebojsát az allegroup.hu Kft. marketing igazgatója, Simon Attila a Café Design kreatív igazgatója és Wolf Gábor, a Marketing Commando alapítója.

A szakmai díj mellett közönségdíjat is osztanak, ezt internetes szavazás révén ítélnek oda az arra érdemeseknek.

További információk és az első pályázatok megtekinthetők a www.azevprospektusa.hu oldalon.

(MTI)