Címke: elvira
Hirdetés
Győr+ 2024.01.20.

Rekordévet zárt a MÁVDIREKT

Idén januárban ünnepli az újjászervezésének 10. évfordulóját a MÁV-START telefonos ügyfélszolgálata a MÁVDIREKT. A jubileumra egy rekordévvel készültek, 2023-ban több mint 750 ezer hívást bonyolítottak le, valamint elindult a mesterséges intelligencia által működtett robotasszisztens Elvira, aki 333 ezer alkalommal segítette az utasokat. 2024 májusától pedig már a MÁV-VOLÁN-csoport színeiben a Volánbusz ügyfélszolgálati feladatait is a MÁVDIREKT látja majd el.

MTI 2023.12.08.

Akadozik a jegyvásárlás a MÁV applikációval és az Elvirán

A Simple Pay fizetési szolgáltatás átmenetileg nem érhető el, így az online értékesítési csatornákon - a MÁV applikáción és az Elvirán - fennakadások tapasztalhatók a jegyvásárlásban - közölte péntek reggel a vasúttársaság honlapján a Mávinform.

Hirdetés