Egy külső szolgáltató miatt bekövetkezett hiba következményeként duplán vonták le egyes ügyfelek bankszámlájáról a korábbi vásárlások összegét az OTP-nél. A bank dolgozik a duplikációk kiszűrésén, hogy végre a helyes egyenlegek legyenek a problémás számlákon.
Többen jelezték csütörtökön délelőtt, hogy problémák akadtak az OTP Bank rendszerében. A pénzintézet hivatalos tájékoztatása szerint egy külső szolgáltató hibája miatt előfordulhatott, hogy bizonyos korábbi vásárlásokat duplán terhelt a rendszer, így egyes ügyfelek számlájáról kétszer is levonták ugyanazt az összeget – írja az Index.
„A külső partner bevonásával mindent megteszünk annak érdekében, hogy ügyfeleink számláján ismét a helyes egyenleg jelenjen meg. Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk az érintettektől” – közölte az OTP Bank.
Bár nem tömeges jelenségről van szó, az Index információi szerint így is sok ügyfelet érint a hiba. Többen megerősítették, hogy valóban egy külső szolgáltatónál adódott probléma, amelynek következményeként egyes tranzakciók duplán jelentek meg: ha valaki például már kifizetett egy összeget, a rendszer ezt újra levonta a számlájáról.
A bank munkatársai jelenleg azon dolgoznak, hogy kiszűrjék a duplikált tranzakciókat, és ennek eredményeként minden érintett ügyfélnél helyreálljon a számlaegyenleg.