Országos Haváriaközponttal a közlekedésért

Győr+ Fotó: MTI/Lakatos Péter
2025.03.04. 11:39

A közlekedésben adódó zavarok, késések és kimaradások kezelésére hozták létre az Országos Haváriaközpontot, az összehangolt rendszerrel, a lehető leggyorsabban igyekeznek elháírtani a problémákat.

A közlekedési társaság kedden közzétett videója szerint a MÁV-csoport integrációjával a vasúti, autóbuszos és HÉV személyszállítás egyesült, így naponta már 50 000 járatot közlekedtetnek, és 10 000 kollégájuk dolgozik együtt. Az Országos Haváriaközpont szerepe ennek következtében óriási és nélkülözhetetlen. Célja, hogy a haváriahelyzetekben feltartóztatott utasokat a lehető leggyorsabban továbbjuttassa, biztosítva, hogy mindenki mihamarabb célba érjen.

A központ a nap 24 órájában, heti 7 napon keresztül működik, és az üzemirányító központok összefogásával, valamint a közlekedési szolgáltatások folyamatos ellenőrzésével biztosítja szolgáltatásaik zökkenőmentes működését. Munkájának köszönhetően garantált, hogy a rendkívüli helyzetekben gördülékeny marad a közlekedés. Ez hozzájárul ahhoz a célkitűzésükhöz, hogy Magyarországon bárki bizalommal vegye igénybe a közösségi közlekedést, mert biztos lehet benne, hogy célba ér – erről Hegyi Zsolt, a MÁV-csoport vezérigazgatója beszélt a társaság Facebook-oldalára feltöltött videóüzenetben.

Kapcsolódó témák: #közlekedés | #MÁV | #vasúti közlekedés |