Címke: nyaralás
Hirdetés
HAK 2024.04.19.

Amorim cuki képeket posztolt a nyaralásukról

Nagyon kedves képeket posztolt hivatalos közösségi oldalán Eduarda Amorim – vagy ahogy mindenhol becézik – Duda, a brazil világklasszis és a Győri Audi ETO KC korábbi kiváló játékosa: kislányával Idalinával a görög tengerparton pihennek.

P. Csapucha Adrienn 2023.08.19.

Így nyaraltak a győri művésznők

Lassan véget ér a nyár és vele kezdetét veszi a mozgalmas ősz. Győr kulturális intézményei is tágra nyitják kapuikat, hogy újabb darabokkal, koncertekkel kápráztassák el a közönséget. A munka már megkezdődött a színfalak mögött, de a győri művésznők szívesen gondolnak vissza hazai kirándulásaikra, külföldi útjaikra, hiszen éppen csak tegnap volt, hogy a homokos tengerparton vagy a Balatonon sétáltak.

Győr+ 2023.08.07.

Mit kell tenni külföldi baleset esetén?

A külföldi utazás során bármennyire is felkészült az autós, sajnos érheti váratlan közlekedési baleset – akárcsak itthon. Érdemes tudni mi a teendő ilyen esetben!

MTI/Győr+ 2023.08.05.

Teknősök harapták meg a fürdőzőket Horvátországban

Fürdőzőkre támadó teknősökről számolt be a horvát sajtó a napokban, amikor a dalmáciai Ciovo szigeténél előbb egy nőt harapott meg egy állat, néhány nappal később pedig egy férfi számolt be arról, hogy alig tudott elmenekülni egy agresszív hüllő elől. Információink szerint a teknős azóta egy magyar turistára is lecsapott.

Szerző: Ferenczy Balázs 2023.07.25.

Autós nyaralás kisokos

Előttünk az augusztus, a legtöbben még ilyenkor indulnak neki a nagy nyári nyaralásoknak. A Győr+ Reggeliben ezúttal az autóval utazóknak próbáltunk segíteni.

Szerző és fotó: Győr+ Rádió 2023.07.24.

Praktikus utazási tanácsok

Hogyan válasszunk úti célt, hogyan foglaljunk repülőjegyet és szállást? Kiderül a Győr+ Este legújabb adásából!

Győr+ 2023.07.23.

Nyári baleset-megelőzési tippek

Nyakig vagyunk a strandszezonban, ezért hoztunk néhány hasznos gondolatot azoknak, akik vízparti hűsölésre készülnek! A fürdőzés az örömteli pillanatok mellett komoly veszélyeket is hordozhat. Sajnálatos tény, hogy a vakáció ideje alatt megnő a vízi és vízparti balesetek száma, melyek némi odafigyeléssel megelőzhetőek.

Havassy Anna Katalin 2023.07.17.

Nyáron talán még fontosabb: figyeljünk az intim higiéniára!

Rengeteg kérdést kapunk a nyári intim higiénia témakörben, ezért dr. Börzsönyi Ágnes szülész-nőgyógyász szakorvossal felelevenítjük a legfontosabb tudnivalókat, illetve részletesen kitérünk arra, nyáron mire érdemes fokozottan figyelni.

Szerző és fotó: Havassy Anna Katalin 2023.07.04.

Balatonfüred idén is vállalható

A mostani tavasz és szezonkezdet sem múlhatott el anélkül, hogy ne legyen minden tele a Balaton ellen riogató cikkekkel, posztokkal. Továbbra is állítják: megfizethetetlen, ezért jobb, ha meg sem közelítjük. Mi szokásunknak megfelelően Balatonfüredet vettük célba.

Dr. Sík Sándor állatorvos 2023.07.01.

Utazás és nyaralás kedvenceinkkel

A vakáció tervezésekor gondolnunk kell kedvenc háziállatunk elhelyezésére is. Ha szokott helyén nem megoldható az ellátás, panzióban vagy ismerősöknél történő elhelyezés jöhet szóba. Ám napjainkban egyre többen utaznak együtt kedvenceikkel.