Az idén Pécs adott otthont az Országos Ügyfélszolgálati Versenynek és Értékesítési Konferenciának, amely ismét lehetőséget teremtett arra, hogy a víziközmű-szolgáltatók országos szinten mérjék össze szakmai tudásukat.
A rendezvény célja, hogy a szolgáltatók évről évre jobban megismerjék egymás tevékenységét, hozzájáruljon az ágazat szolgáltatási színvonalának emeléséhez, és erősítse a szakma összetartozását.
A MAVÍZ és a TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. közös szervezésében lebonyolított megmérettetésen idén 20 csapat vett részt. A versenyzők elméleti és gyakorlati feladatokon keresztül mutathatták meg szakmai felkészültségüket és elhivatottságukat.
A feladatok között szerepeltek:
- szituációs helyzetek,
- panaszos levelek megválaszolása,
- valamint különböző tesztkérdések megoldása.
A Pannon-Víz Zrt. képviseletében:
A Pannon-Víz Zrt. csapatát Szigethi Szilvia, Bikali Éva és Gombás Alexandra képviselte, akik kiemelkedő teljesítményt nyújtottak a verseny során. Felkészítőik Lenzsérné Csepi Ildikót, a Pannon-Víz Zrt. értékesítési, behajtási és ügyfélszolgálati osztályvezetője valamint Gáspár Tamást, értékesítési és ügyfélszolgálati csoportvezető voltak. -olvashatjuk a Pannon-Víz Zrt Facebook oldalán.